6. 3. 2011

Sorry for all

 Zdravím všechny tady a rovnou přikládám i omluvu za neaktualizaci. Návrat do školy pro mě moc jednoduchý nebyl a hlavně po návratu jsem tu měla maličko blázinec ;). Nevěděla jsem co kde mám, hledala jsem sluchátka, zase jsem začla plně sportovat a prostě spousta věcí ;D. Co se týče Alp, tak se nám to vyvedlo :). Jela jsem jak už jsem povídala s Nessou, takže jsme se vyblbnuly :D. Měli jsme skoro pořád hezky, takže fajn ;). Přidávám i pár fotek a informací z poslední doby ;). Hezký zbytek večera :).

Nechte to být :D Werr se zase ksichtila ;D. Sledujte okolí ;D 
Itálie - Bormio (fotka ve 2800 mnm.)


Je skoro neskutečný, že jsem byla takhle rezavá :D. (stalo se to 
omylem, při barvení z blond na čoko-hnědou :D)

Po dlouhé době jsem si zase zašla pěkně zanakupovat a koupila si pásek
náramek a laky na nehty. Jeden je vážně rudej a druhej je v mojí už dlouho
hledané "pastelovce" ;D. (Ten zelený je můj ;)

Poslední dobou jsem si zase po večerech začala pouštět jeden z mých
už odmala nejoblíbenějších seriálů - Přátelé :). Miluju to! ♥

XoXo

Žádné komentáře:

Okomentovat