5. 4. 2010

Me & Disney Girls

Myslím že je trošku zamyšlení hodné, jak Disney hvězdičky ovládají celý svět... Na tohle téma mě přivedla má drahá Terri.Vzpomínám si na jeden článek o Londýnském koncertě Miley Cyrus, ale nevzpomínám kde to bylo :D. Psalo se tam... ,,Na Londýnský koncert 17-ti leté popové hvězdičky Miley Cyrus přišly celé masy lidí s převahou 11-13 letých holčiček, které si zpěvačku a herečku berou za veliký vzor. Před halou se to jen hemžilo malými děvčátky v krátkých sukních a na vysokých podpatcích..." Vzala jsem jenom útřžek, článek byl asi na 2-3 stránky, ale tohle mě docela zaujalo... Lidi zamysleme se trošku. Trošku mě tyhle ,,ikony" štvou i když na ně sama bohužel (nebo možná bohudík) taky dám. Teď si představte, že by se stal šíleným hitem po celém světě seriál, dejme tomu Hannah Montana. To vám příjde normální že by x % malých holčiček toužilo bejt neskutečně slavnými, egoistickým a sebestřednými blondýnami? Příjde vám tohle normální? Mě teda ani náhodou. Kde jsou ty časy, kdy největším trendem byl Mickey Mouse nebo Tom a Jerry?! To by si snad ty holky daly přišít Mickey uši? No to je vážně ujetá představa :D! Ale zpět. Některé Disney Girls jsou přesto všecho skvělé :). Třeba taková Selena Gomez. Je úžasná! Má neskutečně roztomilý hlas když zpívá, má naprosto úžasný styl ♥  Když si vezmete třeba fotky z Teen Choice Awards loňského roku, tak tam vypadala narprosto božsky ♥ A upřímě, k jejímu talentu se nedivím, že sbírá ceny kde může :). Fůůf už zase píšu romány a pochybuju že to někdo bude číst :D Tak jen pro dobrovolníky, pod prexem je zbytek :).




Tak abych nezůstala jen u toho, ona ani Miley není špatná :) Třeba Mil je skvěla zpěvačka. Dělá písničky u kterejch člověk může dělat všechno. Ať už chcete v klidu usínat, cvičit nebo tancovat, Miley Cyrus je tu pro všechno :D. To už zní pomalu jak reklama... Jak říkám Miley mám ráda, ale Hannah vážně moc nemusím.Co se ale týče dalších rolí pro Mil, tak třeba na Last Song jsem vážně docela zvědavá.


Další bych tu měla Demi Lovato bytostně jsem jí nemohla v Camp Rocku :D. Přišlo mi to jako druhá Vanessa z HSM. Prostě ta nejlepší, nejskromější, nejhodnější. Tím můj zájem o ní vcelku opadnul. Nechala jsem jí plavat. Do toho mi kámoška řekla, že Demi vydává nové vlastní sólo album a že to nezní špatně. Zvědavost mě donutila se k ní ještě jenou vrátit :D. Tím jsem zjistila, že ona Demi vážně není špatná. Třeba písnička Gift of a Friend nebo Don't Forget vážně není špatná :). Ale stejně to asi nebude můj šálek kávy.



Jako 4. bych proprala Vanessu Hudgens. Není moc co říct. Já prostě Vanessu nikdy moc nemusela. Prostě už někde od 2 dílu HSM my přišla jiná. Jó jasně, je jiná a někomu se to líbí, já vás nesoudím, je to prostě váš názor, vaše věc. Mě se nidky moc nepozdávalo jak Nessa zpívá nebo hraje. Styl má vcelku OK ale prostě nic pro mě. Nikdy nezapomenu na kámošku, která (je to asi rok zpátky) viděla v mém PC staženou písničku ,,Sneakernight" a jen vyjekla. ,,No Míšo! Vanessa Hudgens! Že se nestydíš!" Tenkrát sme obě vybouchly smích, protože to prostě nešlo. BTW: Fanouškům se omlouvám, je to prostě můj názor :).


Á na řádu přichází má nejmilovanější Disney ♥ Ashley Tisdale. Já Ashley prostě miluju už spoustu let a nehodlám na tom nic měnit :) Ona je úžasná ♥ moc talentovaná zpěvačka, skvělá herečka (to jak ztvárnila Sharpay Evans by prostě jiná nedokázala) a neskutečně stylová modelka ♥. Ona není slavná přes noc kvůli jendomu trháku. Tizz i před HSM znala spousta lidí. Už někde od 3 let pracovala jako modelka, ve 12 zpívala Bilu Clintonovi v Bílém Domě a ve 13 hrála v ,,7.Nebi". Do Disney se vlastně dostala až kolem 18 let, což je na Disney poměrně dost, ale kdo by jí tipoval že jí za 2 měsíce bude 25? :). Prostě ona je pro mě nej. Tečka.


Dál tam ještě samozřejmě jsou takové ty ,,Vedlejší role" líp řečeno, ty míň výrazné herečky, jako třeba Brenda Song (The Suite Life of Zac and Cody), Emily Osment (Hannah Montana) a Chelsea Staub (Jonas). Ale ty nebudu hodnotit. Za A je ani moc neznám a za B by to bylo už vážně na dlouho :D. Taky snad jsem vás neuspala. A co vy? Co si myslíte o Disney Girls? Která je vaše nejoblíbenější?

7 komentářů:

  1. moje nej DG je samozřejmě Ashley♥=)
    jinak poměrně souhlasím s tvými názory ke každé z nich...je mi vcelku fuk jestli 13letý holčičky nosej podpatky a minisukně,protože já osobně jsem ještě žádnou takovou nepotkala=D ale je to trend a já taky nikdy HM natož Miley nemusela,ale v poslední době hodně dospěla a změnila se proto sem jí dá se říct přišla na chuť;) Demi jsem měla hodně ráda asi tak před rokem,ale zaujala mě spíš hlasovým rozsahem než hereckým talentem nebo tak,ale teďka nic nevydala takže se o ní nezajímám x-) Vanessu sem taky nesnášela i když jsem nikdy nedokázala určit proč ale její styl se mi hodně líbí<333
    Selenu mam hned po Ashley nejradši♥je dobrá herečka a i Kiss&Tell posloucham pořád a nějak se mi neoposlouchalo=)) jinak o těch vlivech dnešních trendů bysme mohli mluvit hodiny=D nám to třeba tak nepřijde ale určitš bys našla něco nebo někoho čim si byla tenkrát posedlá atd.=D ;) jinak děkujemem za to,že jsme mez Favs♥love jůů=* xD

    OdpovědětVymazat
  2. Také mám ráda disney girls, asi nejvíce z nich Selenu Gomez

    OdpovědětVymazat
  3. no každý má svůj názor Míši a já taky.všechny tyhle girl mám ráda.Vlastně když sem před 3 roky oběvila HSM sem měla ráda moc nessu a ashley mě nějak nezajímala,ale vlastně díky Terri sem ji začala zbožnovat.Ona je úžasně talentovaná,krásná a nejvíc se obléká a taky je přirozeně švihlá což ji řadím mezi ty celebrity které nejsou sami o sobě nudní.Pak Demi a Miley.Mám je ráda obě stejně i když nevím proč.Demi si přirovnám k JB a Miley zase k Hanně.HM je dětinský seriál a dívám se na něj i když to není to co mě bavilo. Máš pravdu každý má svůj názor.Jinak Sel.Tu jsme nesnášela a pak jsem přišla na chut a má mega písničky a wizards of waverly place je o dost lepší seriál než hanna montana:))

    OdpovědětVymazat
  4. Nelly: jj Sel je vážně skvělá po všechy stránkách :)
    Pavluš: Přesně jak říkáš :) každý máme svůj názor :) Já mám holky ráda jenom prostě nemůžu postavu Hannah Montana a nemusím Vanessu :)Ale je mi jasný že je má někdo rád ale prostě já mezi jejich Fans nepatřím :D

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  6. hele ber to takhle. všichni rosteme s disney channel, VŠECHNY (ačkoliv si to nechceme ani přiznat) milujeme hvězdy DISNEY CHANNEL. a to je naše dětství. pak je tady ale ta možnost,že někteří chtějí zůstat dětmi a chtějí dále snít. stále si myslí,že se jim třeba taky poštěstí a třeba v případě HM (už když to píšu tak se mi chce ublinknout:D) a najde je někdo a oni budou zpívat a budou slavní etc etc.jou,jenže všechno tohle - to jsou jen seriály.ne skutečný svět.nepopírám,že dokážu vydržet u DC třeba tři hodiny - prostě mě to fascinuje a směju se těm hovadinám,který jsou mi jasný už od začátku toho dílu,ale prostě si na to počkám:D ale když se mě někdo zeptá na nejlepší dětský seriál? žádný WOWP,ani JONAS natož HM - bude to ta nejvíc nejlepší pohádka SHAUN THE SHEEP! a tom a jerry?mickey mouse? I LOVE THEM! tak jako nejsem pipka a nemiluju žádný disney zpěváky,prostě nejvíc nejlepší a nejlepšejší bude KING OF POP - MICKEY JACKSON:):(..R.I.P.

    OdpovědětVymazat
  7. Já s tebou totálně souhlasím... Ashley je prostě nejúžasnější, nejkrásnější, nejtalentovanější, nejlepší ♥ Já jí miluju tky už dlouho, prostě na Sharpay se nezapomíná ♥ Jinak, k těm dalším, Miley mám moc ráda, přijde mi taková skromná a upřímná i když, je to herečka :D Né... prostě, teď čtu její knihu a její vztah k rodině je úžasný. Ona prostě dělá všechno pro to, aby mohla být svojí volnou chvíli se svojí rodinou. Což obdivuju, v mejch letech :D Selena=zlatíčko. Taková malá, cute,úžasný sluníčko. Vanessu jsem měla ráda, než jsem přešla na Ash. Vanney je krásná, má úžasný vlasy a syl (ale na Tizz nemááá :D), ale nikdy mě vlastně tak nelákala. Já nevim, ale podle mě si myslela, že jak měla ty dvě CD, tak že jí to projde jakože Gabrielle z HSM, že se nějak nesnažila to propagovat. Třeba jako Tizz... ale konec přirovnávání.
    Pokud jde o malý slečny fintilky as. Hannah Montana, naprosto protestuju. Prostěě, nemám nic proti holčičkám, co se nafintěj do divadla nebo na nějakou velkou slávu a tak nějak si ty lodičky teda vezmou, ale normálně? NE! Kamarádka v 11 dostala první podpatky ale NIKDY, vážně nikdy jsem jí neviděla v nich se producírovat po městě čí snad ( OH MY GOD! ) po škole! U nás, i když je to PRAHA, nosej podpatky sotva osmačky. Takže páťačky-kroťte se!
    A pokud jde o mé dětské - a dnešní - vzory, vede jasně Krteček, Tom a Jerry a Ovečka Shaun. :)

    OdpovědětVymazat