6. 4. 2010

Tak jak jste přežili nástup do školy?

Ahoj všichni! 
Tak zaprvé vám chci poděkovat za to že sem chodíte, čtete a komentujete moje články. Je to pro mě velká pocta, takže pro vás veliké DÍKY♥. Dál jsem se vás chtěla zeptat, jak jste přežily nástup do školy a pomlázku? Doufám že vás kluci moc nevyšlehali a že od vás taky dostali nějakou nadílku :). U mě byla celá pomlázka vcelku v pohodě. Ale zato nástup do školy je šílenství... Chápetete to, já jsem tam jediná holka :D. Upřímně mi to ani moc nevadí, protože kluci u nás jsou vážně zlatíčka, i když bych je občas asi zabila :D. Přes to všechno mi ten ,,kousek ženského drbu" docela chybí :). O to víc se budu na moje holky těšit :). Snadi si to alespoň vy užíváte :). 


 

2 komentáře:

  1. nó Terezko... s holkama sme se jednak porafaly a jednak odcestovaly :D tak sem tam s jednou holkou se kterou se brutálně hádám.... a pak jen klucí :) a s těma si ráda pokecám

    OdpovědětVymazat