11. 4. 2010

Our songs, Our style Our hair, Our smile...

Hojte všichni!
Přály jste si tu trošku z mého stylu, tak se vám trošku pokusím vyhovit :). Shrnu můj styl jako cosi, co se mění přesně podle nálad a příležitosti. Přeci do školy nepůjdu na podpatkách a nejlíp ještě ve flitrovanym topu :D. Nejsem blázen. Do školy volím normální obleční. Džíny, tričko popř. košili, svetřík nebo mikinu :). Mám moc ráda mikči s kapucí. Říkejte si jak chcete že jsem nestylová, ale kdyby jste bydlely tady co já, pochopily byste :D. Ovšem na nákupy, do kina nebo na něco společenštějšího si ale ráda s oblečením pohraju :). Miluju legíny v kombinaci z dlouhým tričkem, balerínkama a koženou bundou. To je prostě něco neskutečně pohodlnýho v čem dokážu lítat celej den :). Překvapivě dnešní době a mojí pidi výšce, (168) ale nejsem žádnou moc velikou zastánkyní podpatků. Jó jasně občas jsou super (obzvlášť k sukni | šatům) ale osobně mám radši tenisky nebo sandálky ,,Gladiatorky". Ono věřtě že se zvonění v podpatkách a po Jabloneckých silnicích dobíhá docela blbě :D. To taky můžete hodně rychle zkončit v nemocnici ze slovy ,,Máte zlomenou nohu a taky ruku a k tomu všemu ještě nos..." :D :D. No, abych tu moc nekecala, dám vám sem jednu fotku focenou fofrem poránu před odchodem do školy :).

BTW: Toho lehce retardovaného vzhledu si nevšímejte (ještě nenamalovaná :D)

6 komentářů:

  1. Souhlasím .. Do školy úplně v normálním .. Už vidím jak si tam napochoduju v mini šetech a podpadcích a celá škola na mě kouká jak na nějaký zvíře zavřený v zoo :D

    OdpovědětVymazat
  2. jj přesně tak :D :D Ještě dostanu poznámku že tu školu pohoršuju :D :D

    OdpovědětVymazat
  3. zlato ty jsi z Jablonce?=D já se omlouvám já myslela že si z Prahy=D jinak například u nás na škole je to normální chodit denně v podpatkách vystajlovaná =D hlavně v Praze teda no i když já si na to taky nepotrpim se vláčet v podpatkách stačej mi balerínky=D ;))

    OdpovědětVymazat
  4. nn zlatí... já sem vážně z Jablonce :D... Kéž by z Prahy :)... Jablonec, to máme takový pidi městečko z rozpadlejma chodníkama, 2 metrama sněhu a šílenejma slejvákama :D :D Takže tady je to na podpatkách vážně tak říkajc o hubu :D Vážně ona 8 třída, malý městečko a to moje lítání kde se dá umí svoje :D Já vždycky radši natáhnu kecky a spokojeně můžu chodit celej den :)

    OdpovědětVymazat
  5. Michelle•AMT12. 4. 2010 21:22:00

    no tak to chápu;)na menšim městě kor s takovýmhle počasím to je těžký no=( =/
    přijeď někdy do Prahy ti ukážu styly=D ;)♥

    OdpovědětVymazat
  6. Fajn blog:)


    http://dannyrosefashionblog.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat