8. 4. 2010

Happy Pill?

Áhoj všichni.
Páni. Píšu 6. článek a už ani nevím odkud začít ;). Tak, asi začnu otázkou jakpak se máte? Já osobně docela na nic... Nebudu to tu radši pitvat, protože bych vás nerada uspala (i když to dělám pořád) :). Občas mívám pocit že třeba nějaká ,,pilulka štěstí" by nebyla od věci :). Njn... to bych nebyla já kdybych nešla ke kadeřnici a pak nekecala že mi ty vlasy příjdou nějaký krátký. Ale fakt mi to tak příjde :D.A proč že jsem to vlastně tu... Chci se vás zeptat copak by ste tu chtěly? Chcete tu třeba drby z Hollywoodu, nebo recenze, nebo módní ikony, nebo moje názory na kosmetiku? Vážně by mě to zajímalo, protože je to tu pro vás :).

3 komentáře:

  1. moc rás bych zlatí uvítala články o midě a kosmetice;) případně fotky z Hollyvwoodu teda,ale s tvými názory atd. kldiěn přidávej svoje fotky nebo třeba jakou kosmetiku pužíváš,co můžeš doporučit atd.=))

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím s názorem výše. Tvůj názor na módu a kosmetiku, by tu neměl chybět :).

    OdpovědětVymazat