18. 4. 2010

Today Shopping ♥

Asi si o mě budete myslet že jsem naprosto šílená, ale já jsem prostě SHOPAHOLIK! Zbožňuju nákupy :D :D. Né nejsem tak šílená jak to vypadá.Ráda nakupuju (zvláště s kamarádkama). Miluju oblečení, miluju Elle magazine a chci nový tričko - potřebuju nový tričko :D :D. Proto se těším na dnešní odpoledne, až odsednu od úkolů, potom od oběda, až se upravím a pojedu nakupovat ♥. Pravda, co dělat když je venku tak nádherně, ale už jsem z týdna tak uchozená, že už to prostě víc nejde? Jasně! Obchoďák... Tam toho zase tolik nenachodíte a ještě vám to bude k užitku :D. Jestli seženu, tak vám sem možná dám večer nějaký fotky :). A co že to vůbec zháním?

• Tričko trošku do klučičího stylu (přesně vím k čemu - nepitvám)
• Pásek s větší sponou (rozbil se mi)
• Kecky (šedé nebo barevné? Toť otázka dne)
• A pak ještě kosmetiku :D

Tak zatím ♥....
... XoXo


Žádné komentáře:

Okomentovat