18. 4. 2010

WTF?! Svět se zbláznil! :´(

A je to tu! Svět se mi zbláznil :D. Za A jsem nemocná. Strašně mě bolí v krku. I přes to jsem ale neodolala touze po nákupech, tak jsem se stejně vydala. Už už jsem se těšila že najdu krásnou balonovou sukni posetou květy s vysokým pasem. Asi jsem se zbláznila já! Tohle bych na sebe ještě vloni nevzala, natož jít s tim ven?! To bych se musela propadnout. Letos neprahnu na jaro/léto po ničem jiném. Ovšem když pominu Conversky v tělově růžové, které v liberci jsou, ale ne v mojí velikosti :´(. Dál jsem se vydala po obchodech. Lindex - nic, Jennyfer - nic, Orsay (kam běžně nechodím) - nic, Next - nic, Gate - nic, House - nic, Reserved - nic!! Vlezu po 100 letech do New Yorkeru a najdu sukni přesně podle mojí představy! Sice neměla balon ale co... Běžím si jí zkusit... není mi krátká jen těsně pod zadek?! To už jsem šla vážně zničená se slovy že příště jedu někam do pryč. Musím zkusit Prahu, kde najdu vždycky všechno :). Takže H&M, třes se! :D :D. Jinak nevíte prosím někdo kdo bych tu sukni mohla sehnat? Díky moc předem :). Já se jdu léčit. Pá ♥.


4 komentáře:

  1. Michelle•AMT18. 4. 2010 21:21:00

    no myslim že sháníme podobnou sukni;) =D ale v Praze jí určitě najdeš=) já ještě nenašla tu nejdokonalejší=D jsem hrozná vždycky potřebuju to nejlepší♥=D ten shánim hezu snadálky a ty sem taky našla jenomže byli hodně hodně drahý=// a ted už je nemaj=((

    OdpovědětVymazat
  2. :D Přesně tak... taky vždycky sháním sháním a prostě nic pro mě. Buď mizerná kvalita, barva, střih nebo závratná cena :). Třeba moje mamka chtěla lodičky v tělově růžový... všechno bylo tuhý jak mrcha :D (hledala jsem s ní...) Pak jsem je na netu zahlédla... ovšem Christian Louboutin a nějakej 15.000 ... tak nám decentně padla brada :D :D

    OdpovědětVymazat
  3. síce je toto starší príspevok a hrdlo už máš určite v poriadku, mňa to moje práve teraz neposlúcha. :(

    Le Plee@ leplee.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. :))) conversky jsou nej:))) i kdys ted zadne nemam:)))

    OdpovědětVymazat