9. 2. 2011

MAYBE?? :)

Zdravím! :) 
Příjde mi to až neskutečný, ale jo! :D Já zase jednou po 158 letech píšu na blogspot. Je to tak trošku ironie... Jednoho dne se nějaká praštěná, nemocná holka vzbudí  a začne zase  uvažovat směrem osobního blogu :D :). Sem asi střelený člověk,  vzhledem k faktu, že mě příští rok čeká střední, ale chci to tu zase zprovozint! :)  A ne jen tak... začínám  uvažovat, že by nás tu mohlo být víc ;). Nevím jak vám  (pokud to teda někdo vůbec čte :D)  ale mě se ten nápad docela zamlouvá :). Předělám lay, promažu články, někoho seženu  ...a znovu se to tu rozjede? :)  Možná.  Možná ano, možná ale taky ne ;). A určitě jsem vážně cvok! :D

Tak zatím
XoXo


2 komentáře:

  1. Pieces of You na straně jsou super! Urcite v tomto blogu pokracuj :)

    Na mem prave probiha giveaway, zucastni se pokud chces :)
    http://chocolatemademoiselle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat