22. 4. 2010

Barvy, barvy, BARVY!

Áhoj áhoj áhoj :)
Jak se máte? Já docela vyčerpaně. Jsem nemocná. Škrábe mě v krku, bolí mě hlava, z nosu mi teče jak z okapu a stejně s tím chodím do školy :|. Doma jsem byla jen pondělí a úterý, a řeknu vám, že jsem z toho celodenního civění do stropu měla docela hustou depku. Věřte, že když mi máma dneska ráno nabídla ať zůstanu doma, tak jsem vyjekla ,,To nikdy!". Už mi evidentně hrabe tak výrazně, že už i do tý školy jdu ráda :D. Ale přeci jen se i něco trošku lepšího najde :).

1) Na Čarodky spím u kamarádky tak to bude slušnej zážitek :D Zvlášť s ní :)
2) Právě 30.4 se nám schází celej Jablonec na jednom místě a slaví se společně. •Bude veselo :D•
3) O víkendu se jede směr H&M pro sukýnku ♥ :) *
4) Kecky už taky přišly
5) Ač to většina z vás neví, nemám propíchnutý uši, takže mě čekají náušnice :) :) :).

To by byly takové ty lepší zprávy tohoto týdne :). Horší jsou ty, že ač vám to může připadat komické. Dneska jsem dostala ránu basketballovým míčem ránu přímo do hlavy :|. A to před školou o velké přestávce. Hmm... Výborný. To už jsem si pochválila že mě po asi 5 dnech ta hlava konečně přestala bolet. Super.

Tak já se s vámi loučím. Hojte všichni, a ať se vám daří líp než mě.


2 komentáře: